Wefilm scoort over de grens met Arabische Audi-docu

'The Number 10’ werd binnen een week ruim 2 miljoen keer online bekeken.

De campagne werd ontwikkeld door reclamebureau uit Dubai en geproduceerd door regisseur Joeri Holsheimer. Tijdens de shoot werd hij bijgestaan door documentairemaker Jona Honer (beiden ).

De film maakt onderdeel uit van de serie , waarin fans worden gevraagd een bijzondere uitdaging voor te leggen aan Audi.

The Messi of Arabia

Binnen deze challenge vroeg een fan een nieuw voetbalveld aan te leggen in een klein dorpje in Oman, om talent uit de buurt de kans te geven zich verder te ontwikkelen. De mini-docu vertelt het verhaal van Ahmed, een jongen uit het dorp die leeft voor voetbal en idolaat is van FC Barcelona-speler Lionel Messi.

‘Het is mooi om te zien dat grote merken steeds vaker persoonlijke verhalen centraal stellen en als merk iets bij willen dragen’, stelt , executive producer bij Wefilm. ‘Dat past goed bij onze missie en geeft kansen voor onze regisseurs om ook internationaal hun kwaliteiten te tonen.’

De mini-documentaire is online en in de bioscoop te bekijken.

Challenges Arabia: The Number 10

Credits
Adverteerder: Audi Arabia
Bureau: Tonic
Productiemaatschapij: Wefilm & Filmmaster
Regisseur: Joeri Holsheimer en Jona Honer

Advertentie

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie