Worldcom PR Group wil einde aan naamsverwarring

De Worldcom Public Relations Group, 's werelds grootste netwerk van onafhankelijke public relations adviesbureaus, heeft géén banden met het in opspraak geraakte telecommunicatiebedrijf met dezelfde naam. Het PR-netwerk stuurde een persbericht rond in de hoop een einde te maken aan de verwarring die is ontstaan.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De Worldcom Public Relations Group is op geen enkele wijze gelieerd metWorldCom Inc. dat de laatste tijd negatief in de pers verschijnt in verbandmet haar boekhoudkundige praktijken en een mogelijk op handen zijndfaillissement, luidt de verklaring.

'Wij blijven onze opdrachtgevers enandere zakelijke relaties er op wijzen dat beide ondernemingen niets metelkaar te maken hebben en bovendien op geheel verschillende terreinenoperationeel zijn', zeggen de Nederlandse partners van de Worldcom PublicRelations Group, Hubert Wisse van Wisse Kommunikatie in Arnhem en Jos vanden Berg van Berg Kleijn Communicatie in Den Haag. 'Het is voor ons vangroot belang dat het bedrijfsleven en belanghebbende maatschappelijkegeledingen beseffen dat de twee ondernemingen op generlei wijze banden metelkaar hebben, noch onderhouden.'

De Worldcom Public Relations Group werdopgericht in 1988 en telt momenteel 100 partnerbureaus in 35 landenverspreid over zes continenten.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie