Yossip de Jong stapt in bij The Post, het contentmarketingbureau van Carlijn Postma

De Jong heeft een belang van 40% procent verworven in The Post.

The Post is het bureau van Carlijn Postma die onlangs werd uitgeroepen tot 'Contentmarketingvrouw van het Jaar 2017'. De Jong is hier al sinds november 2016 aan boord als interim-directeur. In die rol is hij verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing.

De Jong brengt vijftien jaar aan marketing- en (project)management met zich mee, opgedaan bij onder meer Essent, Menzis en Cortina. Met die ervaring heeft hij actief bijgedragen aan de verdere professionalisering van het bureau, dat in de afgelopen anderhalf jaar groeide van tien naar zestien medewerkers. Postma en De Jong hebben gezamenlijk de zeggenschap over het bureau.

In eerste instantie zou De Jong The Post drie maanden bijstaan, maar al snel spraken zij de intentie uit om als partners verder te gaan. 'Yossip ondersteunt klanten net als ik met strategisch advies, maar heeft ook veel oog voor de interne organisatie”, zegt Postma, . De Jong noemt de “grote potentie” van het bureau als belangrijke redenen waarom hij besloot in te stappen.

The Post is onder andere bekend van de methodiek ‘Mediadenken’ en de ‘Publieksreis’, waarover in blogvorm is gepubliceerd door het Amerikaanse Content Marketing Institute.

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie