Yvonne Nassar wordt hoofd marketing Van Gogh Museum

Nassar maakt de overstap van RAI Amsterdam naar het Van Gogh Museum, waar ze onder andere verantwoordelijk zal zijn voor marketing.

Yvonne Nassar

Yvonne Nassar (46) gaat per 1 januari aan de slag als Senior Manager Marketing & Communicatie bij het Van Gogh Museum. In haar nieuwe rol zal zij verantwoordelijk zijn voor de afdelingen Marketing, Digitale Communicatie, Pers en Events, zo meldt het museum.

Nassar laat op LinkedIn weten uit te kijken naar haar nieuwe baan. 'Blij om per 1 januari bij het Van Gogh Museum te starten als hoofd marketing en communicatie. Ik kan niet wachten om alle collega's en partners te ontmoeten en mee te helpen om impact te maken via de missie van het museum: een inclusief museum zijn dat mensen inspireert met het leven van Vincent van Gogh, zijn werk en zijn tijd.'

Kleurrijke toekomst

Nassar was in haar laatste functie head of customer strategy & marketing bij RAI Amsterdam. Daarvoor werkte zij onder meer als marketing director Europe bij Dolce Hotels & Resorts vanuit Parijs. In Nederland en Engeland heeft zij internationale marketing- en sales-afdelingen opgezet.

Naast haar werk is Nassar actief als voorzitter van Platform Innovatie in Marketing (PIM) en IMD Alumni Club Nederland. Haar persoonlijke missie is mensen verbinden om duurzame bedrijfsgroei te stimuleren, voor een kleurrijke toekomst voor iedereen.

Het Van Gogh Museum heeft naast Nassar Amanda Vollenweider aangetrokken voor de functie van Senior Manager Educatie en Presentatie. Marije Vellekoop, die al langere tijd bij het museum werkt als leidinggevende van de afdeling Collectie en Onderzoek, zal per 1 december 2020 naast haar huidige functie ook de rol van Senior Manager Collectie op zich nemen. 

Lees ook: 'Voor mij betekent inspiratie iets in beweging brengen', aldus Yvonne Nassar 
Lees ookDe CMO krijgt steeds meer concurrentie

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie