10 van de meest memorabele en merkwaardige inhakers op social media

Het meest creatieve inhaakwerk op sociale media, door The Best Social Media.

  • Blog
  • 7 March 2018
  • Diederik Broekhuizen
The Best Social Awards komen er weer aan, wat betekent dat de beste, grappigste en meest creatieve content in het zonnetje wordt gezet.  Een van de meest merk-waardige categorieën is Beste Inhaker, want het toppunt van timing en creativiteit is niet voor ieder bedrijf weggelegd.  

1. Toen Yuri van Gelder tijdens de spelen in Rio te diep in het glaasje had gekeken, reageerde Grolsch ijzersterk.  

2. Waarschijnlijk heeft letterlijk iedereen deze viral Sinterklaas-inhaker van Coolblue al gezien. Zo niet, doe het nu meteen.
 

3. Q-Music richtte haar pijlen op dartkampioen Michael van Gerwen, voor het geluid.


4. Nog steeds hopen duizenden Chocomel fans dat deze 1 april grap ooit werkelijkheid wordt.

5. McDonald’s zette tijdens Koningsdag in 2016 letterlijk de boel op z'n kop voor onze Willem.
 

6. Duur grapje, onbetaalbare inhaker.
 

7. WNF ging ook mee in de Pokemon GO hype, maar wel op hun eigen manier.
  

8. Als reactie op een filmpje van Groningse studenten die aan het curlen waren met een krat Brand, kwam Brand zelf met dé oplossing.  

9. Kim Kardashian deelt haar decolletégeheim en is wereldnieuws. Praxis haakt in en gaat zó viraal dat er zelfs Boomerangcards worden gedrukt.  

10. Tenslotte kreeg Netflix het tijdens de jaarwisseling voor elkaar, om van deze drugsbaron een intimiderende poedersuikeroom te maken.


Wil jij met je bedrijf inzenden voor de categorie Beste Inhaker of andere categorieën van The Best Social Awards? Dat kan hier! Iedereen die een suggestie wil doen voor andere categorieën van The Best Social Awards kunnen dat hier doen.

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie