Albert Heijn start met bezorgen verse maaltijden aan huis

De supermarkt zet met ‘Maaltijd Thuis’ een nieuw sub-brand neer in de strijd om marktaandeel in thuisbezorging.

Maaltijd Thuis: vertrouwd gezicht en een praatje aan huis

Albert Heijn lanceert de maaltijdservice ‘Maaltijd Thuis’. De supermarkt richt zich daarmee op klanten die hulp kunnen gebruiken bij het op tafel zetten van een verse en gezonde maaltijd of op zoek zijn naar gemak. Albert Heijn belooft met Maaltijd Thuis ‘aandacht voor persoonlijke eetwensen’ en zegt ‘persoonlijk contact centraal te zetten’. In de afgelopen jaren breidde Albert Heijn boodschappenbezorging in Nederland en België uit. De markt van foodservice en thuisbezorging groeit als een raket, Maaltijd Thuis is voor Albert Heijn de volgende stap om daarvan te profiteren en in mee te groeien.

Advertentie
advertisement
Albert Heijn
Aandacht en liefde

Praatje aan de deur

Klanten kunnen met Maaltijd Thuis wekelijks verse maaltijden bestellen die op een vaste dag en door een vaste bezorger thuisbezorgd worden. De maaltijden dienen nog opgewarmd te worden. Albert Heijn: ‘We bieden met Maaltijd Thuis maaltijden met aandacht voor persoonlijke eet- en dieetwensen zoals zoutarm, glutenvrij en vegetarisch. Het eten wordt zelfs kleiner gesneden als dat nodig is. Klanten kunnen zo hun maaltijd helemaal afstemmen op hun wensen en behoeften.’ Bovendien zegt Albert Heijn met Maaltijd Thuis te willen voorzien in ‘een vertrouwd gezicht en een praatje aan de deur’.

Albert Heijn
Maaltijd Thuis

Instellingen

Maaltijd Thuis wordt landelijk uitgerold. Albert Heijn zegt zich niet alleen te richten op particulieren, maar ook op instellingen. ‘Die zijn ook steeds vaker op zoek zijn naar maaltijdoplossingen.’

Advertentie