BrandLoyalty stapt na succes voetbalplaatjesactie Albert Heijn in als partner van Eredivisie

Samenwerking moet resulteren in meer spaaracties rond voetbalsport in food-retailsector.

BrandLoyalty heeft een overeenkomst getekend met Eredivisie Media & Marketing (EMM) voor een partnership met de Eredivisie. De deal loopt tot 2021 en geeft geeft BrandLoyalty exclusieve rechten om Eredivisie-gerelateerde loyaliteitsprogramma’s aan te bieden aan de Nederlandse retailmarkt. BrandLoyalty, wereldwijd marktleider in loyaliteitsprogramma’s voor de food-retailsector, was tot vorig jaar subsponsor van het LottoNL-Jumbo wielerteam.

Albert Heijn

De samenwerking komt voort uit de relatie die eerder dit jaar is ontstaan bij de lancering van de voetbalplaatjesactie, een loyaliteitsprogramma gebaseerd op de Eredivisiespelers. Binnen dit loyaliteitsprogramma konden klanten van Albert Heijn plaatjes sparen van hun favoriete Eredivisiespelers en sterspelers uit het Nederlands vrouwenelftal.

Rick Swinkels, Chief eXperience Officer bij BrandLoyalty, is blij de samenwerking de Eredivisie te kunnen formaliseren en zo het Nederlandse voetbal met retail te verbinden. ‘Met talrijke successen in de Nederlandse markt op onze naam, zijn we verheugd het aanbod voor onze retailklanten verder uit te breiden met spaarprogramma’s rondom de Eredivisie.’

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie