Coca-Cola GB moedigt recycling aan met liefdesverhaal

In een stop-motionfilm promoot de frisdrankgigant een duurzamere wereld.

  • Commerce
  • 1 August 2017
  • Christian Manuputty

De campagne van Coca-Cola Great Britain is uitgerold via verschillende kanalen, waaronder social media, digital en tv onder de naam Love Story.

In een stop-motionfilm als commercial is te zien hoe twee plastic flesjes verliefd op elkaar worden, nadat ze elkaar steeds opnieuw tegenkomen door recycling. Deze campagne moedigt de consument dan ook aan om een fles frisdrank na gebruik te recyclen.

Ogilvy & Mather Berlin is verantwoordelijk voor The Love Story. De Berlijnse kunstenaar Lacy Barry gebruikte voor de stop-motioncommercial meer dan 1500 flesjes en blikjes van onder andere Coca-Cola, Fanta en Sprite.

 

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie