De impact van neuropricing

Welke invloed hebben prijzen op ons brein? Hoe kun je hier als marketeer op inspelen? Ontdek het tijdens deze online clinic op 8 december.

We zijn vaak slecht op de hoogte dat prijzen van producten vaak een irrationele en emotionele invloed hebben. Hoe heeft de prijs invloed op ons consumentenbrein? Tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School nemen Walter Limpens en Vladimir den Baars je mee in de werking van prijzen in het brein.

Datum: 8 december
Tijd: 09:30 - 11:00 uur 
Locatie: Live-stream

Dit kun je verwachten

Walter en Vladimir delen praktische tips en tricks over neuropricing waarmee je direct aan de slag kunt gaan als marketeer. Je leert hoe een prijs impact heeft op het brein, hoe je hier gebruik van kunt maken & hoe je de beste prijs en elasticiteit kunt meten door middel van neuro-onderzoek.

Voor wie?

Ben jij een marketeer of communicatieprofessional en wil je meer weten over de invloed van prijzen? En wil je weten hoe je deze kennis kunt inzetten voor een efficiënte en effectieve prijsstrategie? Dan is deze clinic zeer interessant voor jou.

Over de sprekers

Walter Limpens en Vladimir den Baars werken beiden bij neuro onderzoeksbureau Neurensics. Neuro onderzoek maakt gebruik van methodieken die onbewuste brein-activiteit vastleggen. Met een kleine tien jaar ervaring behoort Neurensics tot de voorlopers in deze discipline, waarbij fMRI (brain scanning) van begin af aan de basis vormde.

Gratis aanmelden

  • Deze gratis clinic wordt gegeven door Beeckestijn Business School
  • De clinic wordt gehouden van 09:30 tot 11:00 uur 
  • De clinic zal te volgen zijn via een live-stream

Meld je gratis aan >>

Plaats als eerste een reactie