Domino's haakt in op De Luizenmoeder met participizza-post op Facebook

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.

  • Blog
  • 31 January 2018
  • Diederik Broekhuizen
Na de derde aflevering kan het je helemaal niet zijn ontgaan, ook niet als je onder een steenoven hebt geleefd: De Luizenmoeder is een HIT. En na de aflevering van gisteren, weet Domino's hoe ze punten moeten scoren.  




1. Want ze participronken met deze post.

 



2. Janna is een van de weinigen, wie de hele heisa is ontgaan.

 



3. Maar Iris en Boy maken er meteen een date van.

 



4. Domino's wordt onder hun post getrakteerd door comments van de echte kenners.

 



5. En ze hebben zelf ook duidelijk voor de tv gezeten.

 



6. Protocol of niet, vanavond wordt er pizza gegeten.

 



In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Jasper Schilder
Advertentie