Inhaakprijzen Telfort en Nationale-Nederlanden

De Gouden Inkopper, de prijs voor de beste inhaakuiting rond Euro 2000, is door een vakjury toegekend aan de tv/printcampagne van Telfort (bureau TBWA/Campaign Company).

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Op de prijsuitreiking woensdag werd de

runner-upprijs gegeven aan Heineken Nederland en PMSvW voor de tv-commercial

van Amstelbier, te zien nadat Nederland de halve finale had verloren, met

Willem van Hanegem in de hoofdrol. Een speciale vermelding ging naar de

‘Edgar Davids’ op het gebouw van Nationale-Nederlanden in Rotterdam, een

samenwerking met Nike en Wieden & Kennedy. De Gouden Inkopper werd

georganiseerd door De Telegraaf, SBS6, Trefpunt en Adformatie. De Telegraaf

overhandigde woensdag op haar burelen de publieksprijs aan

Nationale-Nederlanden. Een kleine 4000 lezers van dat dagblad deden mee aan

de competitie. De N-N-campagne kreeg 35 procent van de stemmen. Nike volgde

met 20 procent, Amstel met 17,5 procent en vakjurywinnaar Telfort met 16,8

procent.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie