No Kidding doet Mannequin Challenge tegen kindermishandeling

Maatschappelijke beweging lift mee op de wereldwijde hype.

Het is deze week de Week tegen Kindermishandeling. Daarom bedacht Goud Uberconnected voor Stichting No Kidding Stop kindermishandeling! een campagne gebaseerd op de Mannequin Challenge. Hierbij staan de personen in de video stil, terwijl de camera door de omgeving beweegt. In de film van No Kidding wordt opgeroepen daadwerkelijke in actie te komen tegen kindermishandeling in plaats van alleen stil te staan. 

Credits

Bureau: Goud Uberconnected

Creatie: Daan van Hulten, Jasper Hulleman, Roos van Dam

Productie: Maaike Peters

Video: Jordy van Loo

Grime: Liselotte Joore

Community management: Goud Uberconnected

Klant: No Kidding Stop kindermishandeling!

Advertentie

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie