Premium

Picnic verwijdert inhaker op Jumbo's Max Verstappen

'Het was als grap bedoeld.'

  • Commerce
  • 29 September 2016
  • Roderick Mirande

Gisteren kwam online boodschappendienst Picnic met een razendsnelle inhaker op de nieuwe Max Verstappen-commercial van supermarkt Jumbo. De inhaker kreeg gisteren veel aandacht en kreeg aandacht in de landelijke pers. Jumbo kon er wel om lachen en zei in een reactie aan Marketing Online geen stappen te ondernemen tegen de ludieke inhaker.

Maar Max Verstappen zelf en het managementteam dat hem begeleidt, was in tegenstelling tot Jumbo nót amused. Hij zei zich te oriënteren op te nemen juridische stappen.

Vandaag bleek het filmpje van Picnic van Youtube te zijn verwijderd. Picnic zegt in een verklaring: &;We hebben het filmpje verwijderd. Het was als grap bedoeld en iedereen, inclusief de media, heeft dat ook zo opgevat. Bij het management van Max Verstappen viel het blijkbaar verkeerd en dat is nooit onze bedoeling geweest. Daarom hebben we het filmpje verwijderd.&;

Dat de originele link is verwijderd wil niet zeggen dat het filmpje van internet verdwenen is. De inhaker is nog te zien.

Advertentie
premium

Registreer en probeer 1 maand gratis

Om dit artikel te kunnen lezen heb je een Premium account nodig. Registreer nu en probeer de eerste maand gratis.

Probeer 1 maand gratis Abonneer direct

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie