Prijs: Dé P van marketing die echt leidt tot meer groei, winst en klantfocus

Hoe bepaal je de juiste prijs voor jouw product of dienst? Ontdek het tijdens de gratis online clinic op 8 april

Klanten vinden heel veel dingen belangrijk, maar waar willen ze nu echt voor betalen? Dus geen toegevoegde waarde alleen, maar de stap naar toegekende waarde: Wat is jouw dienstverlening waard? Als je als organisatie weet wat de waarde is van de dienstverlening die je biedt, kan je echte keuzes maken die leiden tot meer winst, groei en klantfocus. De belangrijke startvraag die je dan moet beantwoorden: hoe bepaal ik de juiste prijs?

Die vraag vormt de basis voor de gratis clinic: "Prijs: Dé P van marketing die echt leidt tot meer groei, winst en klantfocus" door Anders Jansen. We nodigen je graag uit om deze 2 uur durende kennisessie online bij te wonen op 8 april van 09:30 - 11:30

Wat kun je verwachten?

De volgende subvragen komen aan bod:

- Hoe bepaal je de juiste prijs en laat je minder geld op tafel liggen? 
- Wat is de ‘power of 1%’?
- Hoe bepaal je de prijs niet op kost

Over Anders

Anders Jansen adviseert als partner bij Flowresulting verschillende klanten op gebied van marketingstrategie, loyaliteitsstrategie, klantbeleving en NPS, Customer Journey. Wat Anders drijft in de adviestrajecten voor verschillende dienstverleners: Wat mensen in beweging krijgt, wat medewerkers en klanten écht enthousiast maakt over dienstverlening, wat maakt dat klanten zich verbonden voelen met elkaar, met medewerkers of met een organisatie.

Aanmelden

Volg woensdag 8 april 2020 deze gratis clinic van Beeckestijn Business School. De clinic wordt vanwege het Corona virus online gehouden van 09:30 - 11:30 uur  Meld je hier aan >>

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.