Saatchi Londen krijgt de Media Grand Prix in Cannes

Op de 47ste Cannes Lions zullen vandaag de Media Awards worden uitgereikt, de vorig jaar ingestelde bekroningen voor mediastrategie, -planning en -uitvoering. Saatchi & Saatchi Londen ontving de Grand Prix in de categorie 'Best Use of a Newspaper' voor hun media-activiteiten ten behoeve van de Multiple Sclerosis Awareness Week.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De jury stond onder leiding van mediaspecialist

Jack Klues, ceo van Starcom Worldwide uit Chicago. Bij de 17 media Lions in

10 categorieën die werden uitgedeeld, zaten niet de twee Nederlandse

inzendingen die de shortlist gehaald hadden, Wehkamp (BBCW) en Job

Recruitment Centre ‒ 'Topcarrière op het Net' (Dynamic Zone), beide uit de

categorie 'Best Use of Mixed Media'. In totaal zijn dit jaar 502 cases uit

39 landen ingezonden, tegenover 421 in 1999.

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie