SAN Considerationlist ‘New Kids on the Block’ bekend

De bureaus die de Considerationlist van de nieuwe SAN categorie 'New Kids on the Block' hebben gehaald, zijn bekend.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Eén van de 31 bureaus op de lijst zal op 28 mei 2015 met het SAN &;New Kids on the Block Accent&; aan de haal gaan. Vanaf heden kan er worden gestemd zodat deze Considerationlist wordt teruggebracht naar een Longlist van maximaal 15 bureaus.

Dit zijn de kanshebbers:
Blauw Gras, Branding a Better World, C2B, CONSPIRACYSINC, Dear, De Franse Kamer, A Friend of Mine, Glasnost Communications, Greenberry, Have a Nice Day, Made in May, Mister Sam, Mixx’d, Reclamebureau Holland, Part of A Bigger Plan, RLVNT, Social 1fluencers, Socially Yours, Strange Love, Studio About…, Sunshine and Sausages, SuperHero  Cheesecake, SuperHeroes, Tinker, UM Studio’s, 76interactive, Uselab, Vertov, Young Originals, Wunder, 72 and Sunny

Van Longlist naar Shortlist
Op 31 maart a.s. zal de Vakjury onder voorzitterschap van SWOCC directeur Guda van Noort  bijeen komen om te bepalen welke 6 bureaus een plaats krijgen op de Shortlist. De komende maand wordt bekend gemaakt wie naast Guda van Noort in de Vakjury zullen plaats nemen.  

Van Shortlist naar Finalist
De 6 bureaus van de Shortlist, presenteren zich op 29 april a.s. voor de Zaal- en Vakjury.
De Zaaljury wordt gevormd door juryleden van de Stichting Adverteerdersjury Nederland. Gedurende deze middag wordt bekend gemaakt welke 3 bureaus doorgaan als Finalist en de uiteindelijke winnaar wordt bekend gemaakt tijden de uitreiking SAN Accenten 2014 op 28 mei a.s. in Studio 21 te Hilversum.

Paul Geraeds (voorzitter SAN): &;Vanuit de SAN is, nu meer dan ooit, het stimuleren van jong talent een must. We zijn enorm trots dat de SAN het prachtige initiatief "New Kids on the Block" heeft mogen adopteren. Hiermee geven we samen de ruimte aan jonge bureaus om zich aan onze achterban de adverteerders te presenteren, maar vooral ook aan de adverteerders om kennis te maken met de nieuwste initiatieven binnen het marcom vak.&;

Advertentie

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie