Uitgever Top Gear neemt JFK over

VDS Publishers wil zich versterken aan de bovenkant van het mannensegment.

  • Commerce
  • 14 November 2017
  • Redactie Adfo Groep

JFK was in handen van investeerders. TopGear, met TopGear Magazine en TopGear online, richt zich op liefhebbers van auto’s in combinatie met mannenlifestyle. En JFK – 'for great men' – met JFK Magazine, JFK online en de JFK Greatest Man Award, focust  zichop lifestyle, waarvan auto’s deel uitmaken. 

De broers Roland en Martijn van der Spek, eigenaren van VDS Publishers: ‘JFK is een sterke titel, net als TopGear. Beide zijn gericht op de welstandige, hoger opgeleide man en bedrijfsmatig valt er veel te kruisbestuiven. Vorig jaar hebben we een succesvolle restyling van TopGear online doorgevoerd, uiteraard staan we te popelen om JFK online dezelfde boost te geven. Daarnaast zullen we meer investeren in het JFK-platform, events en verdere uitbouw van de custom media en big data-activiteiten in de mannendoelgroep.’

Advertentie