Wat zijn dé marketingtrends voor 2018?

Ment Kuiper, docent bij Beeckestijn Business School & directeur van CustomerTalk presenteert het jaarlijkse trendrapport met de marketingtrends voor het nieuwe jaar.

  • Commerce
  • 19 December 2017
  • Beeckestijn Business School

Het gedrag van klanten verandert steeds sneller en dat vereist een koerswijziging voor marketeers en ondernemers. Ontwikkelingen en trends volgen elkaar in snel tempo op. Werd een aantal jaar geleden met veel bravoure gewerkt aan de introductie van bijvoorbeeld augmented
reality, later werd geconstateerd dat er nog geen aansluiting bij de behoefte van de klant bestond. En nu zien we dat augmented reality weer als instrument wordt omarmd.

We moeten inspelen en anticiperen, flexibel denken en handelen (agile) en ondernemen in blokletters. Volg de klant, ken de klant, dat is het credo. Dat betekent dus dat data, insights en experience de belangrijkste punten van aandacht zijn voor de komende jaren.

Het trendrapport 'Dé businesstrends voor 2018' Het TrendRad 2018 geeft op hoofdlijnen de acht belangrijkste trends en ontwikkelingen weer.

  • Digital Behaviour
  • Digital Business
  • Digital Big Data
  • Digital Presence
  • Digital Society
  • Digital Transition
  • Digital Experience
  • Digital Branding

In dit TrendDoc bespreken we de acht trends en ontwikkelingen met de issues vanuit het algemene perspectief.

In het TrendDoc lees je de belangrijkste marketingtrends en ontwikkelingen voor 2018.

Download het TrendDoc 2018 gratis!

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie