Premium

Acht bureaus strijden om Grote campagnes Rijksoverheid

Uit 24 verzoeken tot deelneming nodigde de Rijksoverheid 8 bureaus uit om zich in te schrijven voor de gunningsfase van de aanbesteding voor de Grote campagnes.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het gaat om FHV BBDO, JWT Amsterdam, KesselsKramer, Lemz in combinatie met Wefilm, N=5, Ogilvy & Mather Amsterdam, Publicis en Roorda Reclamebureau in combinatie met Tabula Rasa.

publiceerde de Dienst Publiek en Communicatie van de Rijksoverheid de selectieleidraad voor de Europese aanbesteding voor de Grote campagnes. Er is ook een Europese aanbesteding voor de Middelgrote en Kleine campagnes, maar daarvoor zijn nog geen bureaus uitgenodigd.

Voor de grote campagnes is de opdracht: ontwikkeling (strategie en concept) en/of uitwerking van campagnes. Het mediabudget ligt boven de 500 duizend euro (incl.btw), mogelijk met inzet van tv-commercials.

Verder: ontwikkeling (strategie en concept) en/of uitwerking van ‘koepels’ en ontwikkeling (strategie en concept) en/of uitwerking van een samenvoeging van campagnes (of een koepel en campagnes) waaronder ten minste één campagne in de categorie ‘groot’.

De opdracht begint per 1 januari 2015 en eindigt eind 2016.

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie