The Best Social Awards breidt uit en lanceert twee eventdagen

'Creme de la content' krijgt aparte dagen voor business categorieën en publieksprijzen.

De vijfde editie van The Best Social Award gaat binnenkort van start, en wederom maakt de organistie zich  op voor een flinke groei. Werden vorig jaar al verschillende categorieën in het leven geroepen voor 'business' en 'publiek', dit jaar is besloten om de splitsing verder door te trekken en de Awardshow te spreiden over twee dagen. Zo krijgen de business categorieën op 6 juni en de audience categorieën op 7 juni elk meer focus.

Nieuwe categorieën
Daarnaast lanceert The Best Social Awards een aantal aangepaste en nieuwe categorieën. Nieuw zijn Beste Influencercampagne, Beste Livestream, Beste Muser, Beste Bericht van de Politie, Beste Bericht van Sporter, Beste Fail. De Youtube categorie is opgesplitst in Beste Youtuber en Youtubeserie. Zo maken de awards in 2018 onderscheid in de waardering voor het talent en de content.

The Best Social Awards zijn prijzen voor het beste en meest creatieve werk op social media, volgens de organisatie de 'crème de la content'. Vanaf 7 tot en met 30 maart kunnen bedrijven, overheden en andere organisaties kunnen hun beste content en campagnes inzenden voor The Best Social Awards. Iedereen kan in diezelfde periode ook suggesties doen.
 
Winnaars
Vorig jaar was Heineken de grote winnaar bij de Business categorieën en ging Tim Hofman er met de meeste prijzen vandoor bij de Audience categorieën. Zie hier de winnaars van 2017.

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie