Guess the Lions: wed wie wint in Cannes en steun een goed doel

Op het nieuwe platform kun je voor 1 dollar een gokje wagen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Aan de vooravond van de Cannes Lions zijn drie Franse reclamemannen, Mehdi Boussouis, Jérémy Froideval en Matthieu Etienne, Guess the Lions begonnen. Het concept is simpel: je kunt voor 1 dollar wedden op de campagnes die volgens jou gaan winnen in Cannes. Zo wordt er meteen geld ingezameld voor non-profitorganisaties als for Unicef, World Food Program en WWF.

Aan het einde van het festival wordt uiteraard duidelijk wie de beste gokjes heeft gewaagd. Zij maken ook nog kans op een aantal ‘goodies’ van partners als Spotify, Google en Uber.

De site .

Advertentie

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie