ING brengt het Rijksmuseum letterlijk dichtbij de mensen

De activatie werd ontwikkeld door J. Walter Thompson Amsterdam.

maakt met de activatie promotie voor de opening van de tentoonstelling Catwalk, die vormgegeven is door fotograaf Erwin Olaf. De tentoonselling geeft een overzicht van 400 jaar mode in Nederland.

Toevallig viel de opening van de tentoonstelling samen met de aftrap van een ander Amsterdams evenement: de Huishoudbeurs. 

Nietsvermoedende bezoekers troffen bij de RAI een stand waar ze door ING - een van de hoofdsponsors van het museum - werden uitgenodigd om binnen te komen kijken en de tentoonstelling Catwalk konden ervaren. Vervolgens transformeerde de mini-dependance tot een bus, die de bezoekers in naar het Rijksmuseum reed, waar ze een VIP-rondleiding kregen en hun ogen uitkeken.

Na deze stunt werden de &;ontvoerde&; bezoekers netjes teruggebracht naar het RAI-terrein, waar ze hun dagje Huishoudbeurs konden voortzetten.

De activatievideo is vanaf vandaag te online te bekijken: 

Credits
ING NEDERLAND:
Sponsormanager Cultuur: Eline Overkleeft
Sr. Communicatie Manager: Mirjam Smit
Teamlead Interne & Externe Communicatie: Marc Smulders

J. WALTER THOMPSON AMSTERDAM:
THINK: Friso Ludenhoff, Maarten Vrouwes, Marcel Hartog, Vera Korsten, Wanda Kingma
DO: Vera Korsten, Elisah Boektje, Mariska Fransen
MAKE: Chris Geurtsen, Ronald Mica, Mark van de Vis
Productiemaatschappij: Filmgasten Reinjan Prakke, Kevin Kimman, Ernst Veenhuis
Mediabureau: Mindshare
Verder werkten mee: Rijksmuseum, RAI, Brandwise

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie