Live chat, nu ook bij Interpolis

Na Wehkamp en een aantal financiële dienstverleners, zoals Fortis, Ohra en RVS, gaat ook Interpolis nu live chatten.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Interpolis heeft de chattoepassing aan de website toegevoegd ter ondersteuning van de huidige preventiecampagne. De chat biedt websitebezoekers een simpele manier om vragen te stellen over de gratis preventieve controles die Interpolis biedt.

Interpolis is met meer dan een miljoen particulieren en enkele honderdduizenden bedrijven als klant, een van de grootste aanbieders in de Nederlandse verzekeringsmarkt. Het bedrijf voert de komende maanden tienduizend gratis preventieve controles uit om mensen bewust te maken van onveilige situaties in en om hun eigen huis. Na afspraak loopt een schade-expert in drie kwartier met de bewoner door het huis en let op de meest voorkomende risico's. Via de website van Interpolis kunnen mensen zich aanmelden voor deze gratis preventiecheck en via de chat vragen stellen.

De chattoepassing maakt het voor klanten en prospects mogelijk om met één druk op de knop direct in contact te komen met een adviseur van Interpolis.

De webbezoeker hoeft niets te downloaden of te installeren. Met de toepassing kan Interpolis, net als de collegae, veel klantcontacten online afhandelen. Dat scheelt in de kosten. De lage drempel van chatten maakt het voor websitebezoekers aan de andere kant makkelijk om snel en direct in contact te komen met het bedrijf achter de website. Volgens Interpolis heeft de mogelijkheid een uitgesproken positief effect op de conversie van oriënterende websitebezoeker naar klant.

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie