Merk Delta Lloyd verdwijnt na overname NN Group

Dit was een aantal beroemde Delta Lloyd-reclames.

Dat werd vrijdag bekend. Aandeelhouders van de Amsterdamse verzekeraar moeten het overnamebod van NN Group nog wel goedkeuren. Met de overname moet NN Group meer schaal krijgen op de verzekeringsmarkt. De merken Ohra en BeFrank die ook onder Delta Lloyd vallen, blijven wel bestaan.

Delta Lloyd koos - begin dit jaar - na een pitch voor Lemon Scented Tea. Het was de bedoeling dat het bureau een nieuwe positionering ging neerzetten. Ook werkt de verzekeraar met en het mediabureau is UM. 

Delta Lloyd heeft een rijk reclameverleden met sterke commercials van - toen nog - TBWA\Campaign Company dat ook de pay-off &;...zeker Delta Lloyd&; bedacht. In 2006 koos Delta Lloyd voor Lowe & Draftfcb. Het was de tijd van &;Niets is zeker&; en de stem van acteur Henk van Ulsen. In 2011 keerde de verzekeraar terug bij TBWA\Neboko en werd - met de kredietcrisis in het achterhoofd - &;Kritisch op het juiste moment&; toegevoegd. 








|











;De Optimist&; -- Delta Lloyd

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie