Michiel Dieperink naar Talpa Global

Dieperink komt van Fuse dat afgelopen maart door Omnicom Media Group werd gestaakt.

Michiel Dieperink treedt in dienst bij Talpa Global als Director Commercial Partnerships. In zijn nieuwe rol gaat hij zich op internationale schaal bezighouden met het exploiteren van de IP-catalogus van Talpa bij adverteerders en mediabureaus.

Daarnaast maken ook partijen die geïnteresseerd zijn in brand licensing en de internationale uitrol van succesvolle Nederlandse branded formats onderdeel uit van zijn verantwoordelijkheden. Dieperink zal zich onder andere focussen op het verder vermarkten van ‘The Voice’, de nummer 1 talenten show wereldwijd, te zien in meer dan 180 landen.

Stekker uit Fuse

Dieperink was de afgelopen 10 jaar werkzaam als Managing Director Branded Entertainment bij het label Fuse van de Omnicom Media Group. Eerder dit jaar trok Omnicom de stekker uit Fuse, omdat het de activiteiten van de separate business unit voor 'branded entertainment' integreerde.

Vanuit zijn rol bij Fuse is Dieperink betrokken geweest bij het opzetten en uitrollen van sponsoring deals rondom The Voice. In het verleden heeft Dieperink gewerkt bij Endemol International, waar hij onder andere heeft bijgedragen aan de wereldwijde commerciële uitrol van blockbuster Big Brother.

Dieperink maakt onderdeel uit van Talpa Global’s new business team onder leiding van Kim Dingler, MD New Media.

Reacties:

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Willem Albert Bol
Gefeliciteerd Michiel, de man die jarenlang Hilversum rond struinde gaat dat nu lekker wereldwijd doen. Er is geen betere!
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie