Monsterboard.nl: ‘Leve de recessie’

Loopbaansite Monsterboard.nl omarmt de recessie. Monsterboard.nl gelooft dat door de recessie bedrijven nog kritischer kijken naar de effectiviteit en efficiency van hun wervingsproces en dat in 2002 e-recruitment de Nederlandse markt volledig zal veroveren. Traditionele media zouden hun toegevoegde waarde binnen het wervingsproces verliezen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In het kader van haar 4-jarig bestaan maakte vorige week haar visie bekend voor de Nederlandse arbeidsmarkt en wat dit gaat betekenen voor de verdere professionalisering van online recruitment in 2002.

Dalende wervingsbudgetten zullen in 2002 recruiters aanzetten tot het zoeken naar de meest effectieve en kostenefficiënte wervingsmethoden, aldus algemeen directeur Rob Brouwer van Monsterboard.nl. Werkgevers hebben de kracht van online recruitment inmiddels ontdekt. Hierdoor zal in 2002 een sterke verschuiving plaatsvinden binnen de recruitment budgetten van bedrijven: van bestedingen in traditionele media naar investeringen in online recruitment.

De shake-out die Monsterboard.nl voorspelde onder de vele vacaturesites, carrièresites en andere online partijen die zich richten op werknemers en werkgevers, is volgens Brouwer inmiddels in volle gang. Voor professionele partijen die in deze markt overblijven verwacht Monsterboard.nl dat 2002 een goed jaar wordt. Brouwer: ‘Monsterboard.nl is ten opzichte van vorig jaar flink gegroeid. Wij laten daarmee zien conjunctuurongevoelig te zijn en ook te floreren in tijden van economische neergang.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie