Tele2 stuurt moderne Chriet Titulaer naar Silicon Valley voor contentcampagne

Boodschap: ‘De toekomst van mobiel is helemaal te gek, maar je hebt wel een enorme dik data-abonnement nodig.’

De alliteratie is dezelfde als die bij ‘de wondere wereld’ van Chriet Titulaer. Nu, ruim dertig jaar later, stuurt Tele2 tech-influencer Boris Lange naar Silicon Valley om ‘de waanzinnige wereld van mobile technology’ vast te leggen. In een drietal filmpjes legt hij vast wat de toekomst (of zelfs het heden) van de smartphone voor ons in petto heeft. Of ‘de afstandsbediening van je leven’, zoals Tele2 het noemt.

Internet of Things

Veel data nodig

Zo absurd als de prijswinnende commercials van Tele2 zijn de video’s niet, maar Lange doet zijn best om lekker gek te doen. ‘Yo Google, gimme some bananas.’ De combinatie van handheld-beelden met 2D en 3D graphics moeten de rest doen. De bedoeling is om de jongere doelgroep van Tele2 een ‘super snappy’ inspirationele contentserie voor te schotelen. De slotconclusie van elk filmpje is – erg passend – dat je een shitload aan data nodig hebt. ‘Okay, back to reality. AR is super vet, maar vraagt wel behoorlijk wat data. Ach, daar heb je de unlimited bundel dan weer voor, toch?’

Voice Control

Bureau

De video’s kwamen tot stand in samenwerking met Capitola.

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie