V&D en La Place, wat nu?

V&D lijkt gered, maar is nog niet uit de gevarenzone.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

La Place is een belangrijke asset voor V&D. Dit bijzondere concept brengt traffic, omzet en winst. Het is een kroonjuweel.

Het is natuurlijk verleidelijk om dat voor veel geld te verkopen. Dat is niet verkeerd voor la Place, want waarschijnlijk komt er dan meer ruimte om sneller verder te groeien.

Maar wat gaat V&D vervolgens met dat geld doen? Gaat het naar de aandeelhouders? Naar de schuldeisers? 

Investeren ze het in de formule?  Om bijvoorbeeld weer een La Place formule te ontwikkelen die zorgt voor traffic, omzet en winst? Maar die heeft dan wel een stevige concurrent, namelijk La Place.

Of moeten ze La Place toch maar koesteren en volop investeren in deze mooie formule met zoveel potentie? 

Of…

La Place is lean en mean en voelt de tijdgeest en de consument perfect aan. Zij wel! Misschien moeten de mannen en vrouwen van La Place maar eens naar V&D kijken!

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie