Wefilm maakt 'uit-het-leven-gegrepen-filmpjes' voor Ouders van Nu

Een jankend kind in de auto, een hondsbrutaal kind dat haar eten niet blieft en een peuter met een kilometer wc-papier door het huis.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het unieke sellingpoint van Wefilm is &;echt&;. Dat leverde succes op met ;waarom wachten&; van Dela (met Ogilvy) en recent maakte Wefilm (moederdagtranen). Ook in Duitsland maakte men al kennis met de verborgen camera van Wefilm (). 

Het meest recente project van Wefilm is voor Ouders van Nu, de &;parenting-titel&; van Sanoma. Door drie gezinnen een maandlang een camera mee te geven, ontstond een real-life serie, die gerust &;uit het leven gegrepen&; genoemd kan worden. Wefilm: &;Dichter bij ouderschap anno nu kun je niet komen.&;

Het project levert hartverscheurende en hartverwarmende momenten op. Dat kon doordat de mensen van Wefilm per gezin soms 7 uur aan materiaal per week binnenkregen. Dat werd teruggesneden tot filmpjes van een minuut die gedeeld worden op het platform ;Welkom bij&; op Ouders van Nu. Vertederend en huiveringwekkend. Zie drie voorbeelden hieronder. Al het materiaal staat op genoemd platform.

Autorit from hell:

Met het mes op tafel:

Plee lol:

 

Credits
Client: Sanoma
Repositioning: Roen Roomberg
Concept: Roen Roomberg, Roel Welling, Joep van Osch
Creative Director: Roen Roomberg
Production Company: Wefilm
Director: Joep van Osch
Producers: Tobias Wilbrink, Anouk Knapen
Editor: Marijke Noordegraaf
Music: Simon Amon & Nate Dizco
Responsible at Sanoma: Susan Stevens, Sara van Gorp and Saga Soborg

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie