Whitepaper Marketing Intelligence & Customer Insight Strategie

U hoort en leest het bijna overal: Marketing Intelligence, big data, customer insight. Maar wat is het nu eigenlijk? En wat moet u ermee als professional? In dit whitepaper geven we een korte toelichting op de verschillen tussen marketing intelligence en customer insight. Ook geven we u de de 5 fases van Customer Insight Management zodat u kunt checken waar u met uw organisatie staat en hoe u een customer insight-strategie kunt ontwikkelen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De 5 fases van Customer Insight Management

Ook komen de 5 fases van Customer Insight Management aan bod in dit whitepaper:

  • fase 1: Ad hoc
  • fase 2: Gefragmenteerd
  • fase 3: Integratie en aggregatie
  • fase 4: Eenduidige visie en strategie
  • fase 5: Strategische implementatie

Aan de hand van deze 5 fases kunt u checken waar u met uw organisatie staat en hoe u een customer insight-strategie kunt ontwikkelen.

.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →