365 persoonlijke boodschappen op Tumblr

Je boodschappen zeggen iets over wie je bent. Over waar je van houdt, voor wie je gaat koken en nog veel meer. Dat inzicht vormde voor TBWA de inspiratie voor 365 boodschappen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Een dagelijkse blog van Albert Heijn dat net zo veel om haar klanten als hun boodschappen gaat. Niet het merk en het recept staan centraal, maar het verhaal achter de boodschappentas.  Het verhaal wordt ondersteund met een foto en een citaat. De originele inkijkjes zijn kleine smaakmakers die volgers op ideeën brengen voor hun alledaagse maaltijd.  

Iedereen die meer wil weten, klikt door en komt op ‘’. Daar staat, naast de foto, ook het recept, dat die avond door die klant wordt gekookt. Geen Allerhande recept maar een verteld recept, opgetekend uit de mond van de klant. Het recept versterkt het karakter van de klant door typische manieren van bereiden of het toevoegen van een typisch ingrediënt. Zo ontstaan uiteindelijk 365 portretten, quotes en persoonlijke recepten.  

Met dit platform wil Albert Heijn op een relevante en laagdrempelige manier betekenisvoller zijn in het leven van klanten en illustreren dat Albert Heijn echt van iedereen is.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →