#adfo100: 7 vragen aan Rens Plandsoen (RLVNT)

Onlangs werd de Adformatie100 bekend gemaakt. Een lijst met de top 100 van onmisbare mensen in het vak. Rens Plandsoen, Managing Partner van RLVNT is een van de vrouwen die een plek inneemt in deze top.

Waarom is de Adformatie 100 volgens jou belangrijk?

Ik denk dat het belangrijk is voor de vooruitgang van de reclamewereld om innovators in het zonnetje te zetten. Als voorbeeld en inspiratie voor iedereen in de branche, maar zeker ook jong talent.

 

Hoe vind je het om als individu in deze top 100 te staan (i.p.v. als RLVNT)?

Eervol. Ik volg mijn gevoel in alles wat ik doe en dan is het heel mooi dat dat ook gewaardeerd wordt door je vakgenoten.

 

Wat denk jij dat de beweegreden is dat men (jury/vakgenoten) op jou gestemd hebben?

Met de komst van RLVNT hebben we de bestaande structuren in de markt gechallenged. 

Magic & Logic onder één dak in één team dat zowel de data van gedrag als de motivatie van mensen volgt. Geen GRPs, maar CPO - of nog beter - NPS. 

We zijn nogal gebotst met de heilige huisjes van deze industrie, maar door de wereld anders te bekijken vanuit het perspectief van de data en motivatie van gedrag van mensen, openen er zich deuren die leiden tot creativiteit.

 

Wat ga je dit jaar doen om komend jaar weer in de top100 opgenomen te worden?

Mijn hart blijven volgen.

 

Wie uit de lijst inspireert jou? En waarom?

Victor Knaap heeft terecht plek 1. Hij heeft lef en kent geen barrières in deze branche.

 

Wat is volgens jou de meest opvallende verandering in de top100 ten opzichte van vorig jaar?

Barbara Wolfensberger: van de top drie in één keer uit de lijst.

 

De Adformatie100 is voor een groot gedeelte ververst ten opzichte van vorig jaar (44 nieuwkomers, 44 uitvallers), waardoor komt dit volgens jou?

Goede vraag, geen idee. Ik geef de vraag door aan .

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →