Creatief team gebruikt Periscope als 'podium voor eigen werk'

Tim Menko (ex-Ichi) en Ingmar Larsen (ex-180 Amsterdam) nodigen bureaus uit voor een interactieve 'portfolio review'.

De reclamemakers hebben na jaren ervaring in Londen en New York de handen ineengeslagen om samen meer internationaal werk te maken. Daarvoor maakt het creatieve team gebruik van Periscope om hun portfolio aan de reclamewereld te introduceren. Bureaus kunnen vanavond live inschakelen op hun telefoon, om werk van Menko en Larsen te beoordelen.

&;We zijn altijd bezig om nieuwe media op zo’n relevant mogelijke manier te benutten&;, stelt Tim Menko. &;Periscope daar een voorbeeld van, omdat wij daarmee de hele wereld kunnen bereiken. Ook bureaus waar we normaal gesproken heen zouden moeten vliegen.&;

&;Creatieve directeuren hoeven nu niet enthousiasme te faken&;, voegt Ingmar Larsen toe. &;Een traditionele portfoliosessie kost tijd, iets wat bureaus niet hebben en helemaal niet voor creatieve teams waarmee geen match is. Deze methode is makkelijk, snel en persoonlijk: je kan zelfs op de pot inschakelen.&;

De mannen hebben onder andere gewerkt voor internationale accounts als Paramount Pictures, Heineken en Disney. Meer informatie is te vinden op hun .

Het live-evenement start vanavond om 17:30, via op Periscope.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie