De Beste Social Awards komt met eigen event voor zakelijke branche

De worden dit jaar voor de vierde keer toegekend. Naast het publieksevent is er voor het eerst een zakelijk event in het leven geroepen: De Beste Social Awards - Business.

In de voorgaande edities liep de uitreiking van pubieks- en zakelijke prijzen door elkaar heen. 'We hebben drie jaar gepionierd en nu is het tijd voor onze grootste wijziging tot nu toe,' zegt Diederik Broekhuizen, initiatiefnemer van De Beste Social Awards.

Professionals versus smullers
Met de nieuwe opzet verwacht hij beter te voorzien in de behoefte aan verdieping op het gebied van socialemediacampagnes. Broekhuizen: 'We merkten dat bedrijven vooral erkenning van professionals willen, terwijl het publiek juist smult van het entertainment. Door deze scheiding omarmen we beide elementen en bieden we meer inhoud.'

Elf categorieën
Voor De Beste Social Awards - Business kan worden ingezonden in elf categorieën. Daaronder veel nieuwe categorieën, zoals Beste Story voor de nieuwste en meest populaire contentvorm van Snapchat, Instagram of WhatsApp, Beste Talent (voor talenten tot en met 30 jaar), Beste Innovatie (voor de meest innovatieve inzet van social media), Beste Advertising en Beste Pagina.

Inzenden voor de zakelijke categorieën kan van 21 maart  tot en met 14 april. Gedurende deze periode kan het publiek suggesties doen via de website voor de categorieën van het publieke event.

Categorieën De Beste Social Awards – Business
Beste Inhaker
Beste Video
Beste Webcare
Beste Design
Beste Copywriting
Beste Story (nieuw)
Beste Advertising (nieuw)
Beste Campagne
Beste Pagina (nieuw)
Beste Innovatie (nieuw)
Beste Talent (nieuw)

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie