Geesink studio wint driemaal goud in Frankrijk en Amerika.

De kennismakingsvideo voor buitenlandse kinderen 'Say Cheese', een co-productie van Talmon AV Communicatie en de Geesink Studio's, heeft tweemaal goud gewonnen op het US International Industrial Film & Video Festival in Chicago.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Uit 1600 inzendingen was het filmpje genomineerd

voor de hoofdprijs. Daarnaast kreeg Say Cheese ook goud tijdens het

Comunica-festival in Deauville, nadat het eerder reeds in Nederland was

bekroond (gouden AVID Montage Award en zilveren Scenario Award). In de

video maakt een muis een ontdekkingstocht op diverse Nederlandse plekken

in een Hollandse kaas. De video wordt wereldwijd verspreid via

ambassades

en toeristenbureaus. Ook zijn er speciale pakketten voor scholen in het

buitenland.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie