Is het een ufo? Is het een discobal? Het is een Hema-regenjas

Bureau XXS presenteert nieuwe najaarscampagne voor de winkelketen

Hema lanceert de nieuwe najaarscampagne ‘Laat Je Zien’. De actie draait om een najaar regen-collectie voor kinderen, waarmee zij opvallend over straat kunnen.

Ufo? Regenjaszie

De tv-reclame gaat over de beleving en fantasie van een kind. Want wat voor lichtverschijnselen zien we nou precies? We horen het voice over Anneke Blok zich hardop afvragen: ‘Is het een ufo? Het noorderlicht? Of is het een discobal?’ Het blijkt een knalgeel Regenjaszie met reflecterende accenten.

Dit najaar trapt Hema ook af met een flagshipstore experience in de vestiging op de Nieuwendijk in Amsterdam. Tijdens dit event kunnen kinderen (en hun ouders) zichzelf laten zien met het Regenjaszie. Van 19 september t/m 2 oktober is de tramhalte bij Magna Plaza in Amsterdam omgetoverd in &;een regenwereld&;.

Credits: 

Brand: HEMA

Client: Miranda Schreuder, Desiree Vernie, Adriana Hoppenbrouwer

Creative director: Tanja Soeter

Agency: XXS Amsterdam

Executive Creative Directors: Hans van Nood, Remy Kurpershoek

Strategy Director: Joram Helmer

Account Director: Robin Verhoek

Lead Agency producer: Judith Kampman

Film production company: Halal Amsterdam

Director: Andreas Pasvantis

DOP/ Cinematographer: Thomas Buelens

Producers: Roel Oude Nijhuis, Fatima Engelhard, Judith Engels

Edit: Brian Ent - Kapsalon

Post production company: MPC Amsterdam

Sound studio: Sound Circus

Music: Sizzer

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

Advertentie