Hornbach deelt uit

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Doehetzelfketen deelt de komende weken linkerhandschoenen uit in de regio rond . Dit ter promotie van een nieuwe vestiging, 4 april aanstaande.

De bouw had nogal wat voeten in de aarde; zo frustreerden concurrenten Praxis en Gamma de uitbreidingsplannen van Hornbach in Nederland door consequent beroep aan te tekenen bij elke nieuwe aanvraag voor een bouwvergunning.

' en a hebben dezelfde advocaat. Ze gaan door tot aan de Raad van State. We hebben twee juristen die hieraan een dagtaak hebben.' De bezwaarschriften leiden tot vertraging, aldus Meulenberg tegen het Parool in 2005.

De juridische strijd lijkt nu dus gewonnen door Hornbach, maar het heeft inderdaad wel meer dan twee jaar geduurd voordat er een spade in de grond kon worden gestoken.
De Duitse keten heeft in ieder geval wat te vieren en doet dat met deze actie.

'Géén 2 linkerhanden? Haal gratis de rechter handschoen bij Hornbach!'. De handschoenen hangen in abri's en worden als samples uitgedeeld in speciale 'Hornbach-taxi's' en in winkelcentra.

De actie sluit volgens Hornbach aan aan bij de slogan 'Niet denken maar doen' en de 'hands-on'-mentaliteit die de keten naar buiten wil uitdragen.

En er is meer: een sms-actie, waarbij consumenten kans maken op 5000 euro (vrij te besteden bij...Hornbach). De actie wordt gecommuniceerd in de openingsfolder, de regionale dag- en weekbladen, op flyers en op de website.

Hornbach werkt hiertoe samen met Faster Media (taxi's), CBS Outdoor en PK Media (abri's), Promoduk-ties (sampling), Telebranding (sms-actie) en La Comm Media (media-inkoop).

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie