ING brengt Bep met WhatsApp: Miljoenennota in gewonemensentaal

Bep wil Nederlanders helpen om meer te begrijpen van de rijksbegroting.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Dit jaar wordt de miljoenennota op Prinsjesdag geduid door Bep. Zij vindt ook dat de Miljoenennota wel wat makkelijker kan. Of zoals Bep zegt: ‘Een miljoenennota van 1.000 pagina’s past toch ook niet in je portemonnee?’

Via WhatsApp informeert Bep Nederlanders over het effect van de nieuwe rijksbegroting op hun portemonnee. 

Bep en Mark

Bep wil Nederlanders helpen om meer te begrijpen van de komende miljoenennota. Om te bewijzen dat de rijksbegroting ook wel wat gemakkelijker kan worden uitgelegd, is ze tijdens Prinsjesdag. Met haar smartphone in de hand en zicht op alle nieuwe kabinetsplannen, is ze de Prinsjesdagduider bij uitstek.

En waar Bep er zelf niet helemaal meer uitkomt, heeft ze nog een troef: haar zoon Mark zit met zijn ING-collega’s klaar met raad en daad.

Persoonlijk campagnemiddel

Beps WhatsApp is de eerste campagne waarin ING samenwerkt met communicatiebureau SuperHeroes Amsterdam. Het is ook voor het eerst dat een Nederlandse bank WhatsApp als een persoonlijk campagnemiddel inzet.

Met Bep aan hun zijde, hebben de twee partijen één van de vele Nederlanders gestrikt die best wel wat vragen heeft over de Miljoenennota. De leukste en nuttigste apps van Bep en haar vrienden zullen na Prinsjesdag via social media worden gedeeld.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie