JWT Amsterdam brengt ode aan de hesjes van ING

Hesjes worden besmeurd, gescheurd en vertrapt, nu is het tijd voor een eerbetoon

ING steunt het Nederlandse voetbal al 20 jaar, zowel financieel als met doeltjes en ballen. En niet te vergeten: trainingshesjes. Om dat te vieren brengt J. Walter Thompson Amsterdam een ode aan de hesjes in de nieuwste tv-reclame.

In de video zie je dat je de hesjes overal tegenkomt op het veld: bij het warmlopen, positiespelletjes, als doelpaal en cornervlag. De hesjes hebben het niet makkelijk. Ze worden besmeurd, gescheurd en vertrapt. Je ziet de lijdensweg van de hesjes bij verschillende amateurclubs in het land. De glorieuze afloop maakt alles goed, als in de aanloop naar een interland van Jong Oranje de ING-hesjes worden uitgedeeld aan de basisspelers.

Om de tv, print- en online campagne kracht bij te zetten geeft ING de komende tijd extra hesjes weg aan verenigingen die het goed kunnen gebruiken.

Credits:

Klant: ING Nederland
Bureau: J. Walter Thompson Amsterdam
Creatives: Bas Korsten, Marcel Hartog
Producers: Marloes van den Berg, Petra Leddy, Andreas Möller
Print producer: Chariva Geurts
Fotografie: Robert Harrison
Senior communicatiemanager: Mirjam Smit
Manager sportsponsoring: Steven Sedee
Productiebedrijf: Pink Rabbit
POST/VFX: Crabsalad
Director: Ismael (i.s.m. Allard)
D.O.P: Martijn van Broekhuizen
Editor: Martin Heijgelaar
Muziek: Massive Music
Geluid: Studio Alfred Klaassen

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

Advertentie