Landal GreenParks kiest voor TBWA\NEBOKO

Landal GreenParks heeft na een intensieve oriëntatie gekozen voor TBWA\NEBOKO als haar strategisch partner en omnichannel communicatiebureau.

Het bureau wordt verantwoordelijk voor de nieuwe campagne van het merk. Rik Ledder, Managing Director van TBWA\NEBOKO, licht toe: ‘’In de nieuwe marketing-aanpak hebben we de bijzondere positie die Landal GreenParks inneemt omarmd. Dat heeft geleid tot een idee dat we omnichannel kunnen uitrollen van parkcommunicatie tot online werving, van 1-op-1 tot massa media.’’

“TBWA\NEBOKO heeft ons verrast met een merkstrategie die ons merk haar eigen domein geeft van waaruit we consistent, onderscheidend en herkenbaar kunnen gaan communiceren. Met de 85 vakantieparken die we in 9 landen hebben, is het gelukt om een platform te ontwikkelen dat zich leent voor een integrale Europese campagne. Een sympathiek concept dat onze gasten enthousiasmeert voor de volgende vakantie bij Landal”, aldus Erik van Essen, Commercieel Directeur van Landal GreenParks.

De nieuwe campagne gaat eind dit jaar live.

 

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.