Mensch lanceert de CH-sessie

Na een periode van uitgebreid onderzoek, inclusief een aantal proefsessies, lanceert Mensch deze week de CH-sessie.

De CH-sessie is een door Mensch -- op basis van wetenschappelijke inzichten -- ontwikkelde methode om het karakter in merken bloot te leggen. 

 


















Dr. Daan Muntinga (strateeg bij Mensch):  

"Merken met karakter zijn sterker, menselijker. Ze hebben eigenaardigheden, rafelrandjes en unieke verhalen. Net als mensen met karakter zijn ze niet gepolijst en gladgestreken. En juist dát maakt ze onmiskenbaar en herkenbaar. Hoe meer mensen het karakter in een merk herkennen, hoe meer ze met dat merk hebben”.

Jack de Graaff (oprichter Mensch)

In de CH-sessie gaan we samen met klanten op zoek naar het karakter in hun merk. Dat noemen we de CH-waarde. Die willen we vinden, verder ontwikkelen en cultiveren. De eerste proefsessies die we gedraaid hebben, gaven veel energie en nieuwe inzichten”.

Ook geïnteresseerd om een CH-sessie bij te wonen? Kijk dan op www.mensch-amsterdam.com.

 

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.