Metro maakt app voor 'millennials on the move'

De app werd ontwikkeld met een testgroep van duizend 'Metro-fans' en  biedt de reizende millennial content die past bij het moment van de dag en bij de locatie.

  • Craft
  • 28 June 2017
  • Redactie Adfo Groep

Zo is er in de ochtend een video met het belangrijkste nieuws in een minuut, terwijl er aan het eind van de werkdag een update is het lekkerste showbizznieuws. Andere onderdelen als de Upcoming quiz, horoscoop en Denksport puzzels moeten tijdens de reis zorgen voor vermaak en interactie tijdens de reis.

De app biedt ook voordeel. gebruikers krijgen mobiele kortingsabonnen die aansluiten bij hun interesses, dan wel bij de locatie waar ze zich op dat moment bevinden of als er een challenge is gehaald. Bij aanbiedingen valt te denken aan een blikje Red Bull bij de AKO op het treinstation en veilingtegoed op Vakantieveilingen.nl.

Metro werd achttien jaar geleden gelanceerd als gratis dagblad maar is momenteel druk doende om zich te transformeren tot een crossmediaal platform. Interactie met de lezers speelt hierbij een belangrijke rol. Voor gebruikers die zijn ingelogt zijn er diverse mogelijkheden om een mening te geven: via polls of door met emoji’s te reageren op een artikel. Ook kunnen lezers berichten raten.

 

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie