Nieuwe marktstrategie Adidas

Adidas-Salomon heeft een marketingstrategie ontwikkeld om de doelgroep van het coremerk Adidas wereldwijd te vergroten en een krachtige bedrijfsgroei te bewerkstelligen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Dat werd gisteren in New York bekendgemaakt.Om doelstellingen sneller en efficiënter te volbrengen is Adidas opgedeeld in drie divisies; een afdeling die producten ontwikkelt voor sport en vrije tijd tegelijk, voor vrijetijdskledij alleen (maar toch gestoeld op sport) en voor multifunctionele sportartikelen (voor de echte sportfanaten). Elke
divisie zal zijn eigen schoenen en kleding produceren.

Adidas gaat er prat op een totaal nieuwe formule aangeboord te hebben die fundamenteel afwijkt van gehanteerde marketingmethodes door andere sportmerken. De behoeftes van de consument kunnen dankzij de drie nieuwe productieafdelingen nog accurater worden bevredigd.

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie