RLVNT spreker op dmexco in Keulen

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Naast namen als Adobe, Amazon, E-bay, Vice en Facebook, staat nu ook RLVNT op het programma van het grootste digitale marketing- en mediaevent van Europa, dmexco. En daar is men best een beetje trots op bij RLVNT. Rens Plandsoen, managing director van RLVNT, zal tijdens haar seminar een lans breken voor de revolutionaire – data-driven – manier waarop ze met RLVNT de kloof tussen media en creatie heeft gedicht.

Tijdens het event, dat op 16 en 17 september plaatsvindt in Keulen, maakt RLVNT als hoofdsponsor deel uit van de Nederlandse creatieve enclave die het event onder de vlag van ‘Creative Holland’ zal overspoelen. Creative Holland is een initiatief van Dutch Digital Agencies, dat met 150 m2 standruimte, meer dan 40 Nederlandse creatieve bedrijven en een heus ‘Creative Holland House’ acte de présence zal geven.

Het RLVNT-seminar “Advertisers should be publishers” zal plaatsvinden op 17 september tussen 14:00 en 14:45 uur, in seminar 6. En RLVNT zou RLVNT niet zijn als ze voor de thuisblijvers niet het volledige seminar live zouden streamen via Meerkat en Periscope.

Over dmexco
Met ruim 60.000 m2 beursvloer, 800 standhouders en 32.000 bezoekers is dmexco het grootste evenement op het gebied van digitale marketing en media in Europa. Alle belangrijke wereldspelers zijn vertegenwoordigd. Op het programma staan namen als Adobe, Amazon, E-bay, Facebook, IBM, Philips, Buzzfeed, Vice en Nestlé. En RLVNT dus, je vindt ons in hal 6, stand D-051.

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.