Search Engine Marketing award voor Maxlead

Maxlead met heeft gisteren met de case Transhair & Aesthetic Team een Search Engine Marketing Award gewonnen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De award werd uitgereikt tijdens het Search Engine Marketing Congres bij Media Plaza in Utrecht. Andere genomineerden waren Traffic Builders (case Huis & Hypotheek) en Pro Education (case Pro Education).

De jury, bestaande uit zes zoekmachine-marketing experts, heeft gekeken naar originaliteit, creativiteit en effectiviteit. Volgens juryvoorzitter Jeroen van de Wiel voldeed de case van Transhair het beste aan alle genoemde criteria. Volgens Maxlead is een optimaal resultaat te behalen door zoekmachine-marketing effectief te integreren met het CRM systeem. Hierdoor wordt een brug geslagen tussen het salestraject en de online activiteiten.
Van de Wiel : ‘Kenmerkend voor de aangeboden dienst, een haarbehandeling, is dat de klant in een later stadium terugkomt. Daarom is gekeken naar het type en de waarde van klanten. Bepaalde klanten leiden tot betere conversie, dat is in de campagne meegenomen. Daarbij was het belangrijkste van deze case dat ze wat meten betreft verder gaan, ze meten klantwaarde over een lange periode en kijken naar de conversie per contact.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie