Slechte advertentieomzetten dotcom in Azië

In Azië hebben dotcom-bedrijven te maken met teruglopende advertentie inkomsten. Analisten verwachten dit jaar een terugloop van 70 procent ten opzichte van de groei van 100 procent afgelopen jaar.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Websites kunnen in Azië rekenen op slechts 0,5 procent van de totale bestedingen. De analisten wijzen erop dat de webindustrie sneller volwassen moet worden en bureaus meer creatief nu zij gehinderd worden door langzame internetverbindingen, aldus CampaignLive. Een topman van Euro RSCG Interaction's bureau in Hong Kong zegt dat iedere partij - bureaus, adverteerders, internetbedrijven - meer toewijding moet hebben. “Het wordt ook een vicieuze cirkel. Adverteerders van het eerste uur doen nu niets door negatieve publiciteit.”

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie