Vanille-speklap en heilige Mexicaanse dipsaus in lieve KPN-reclame

In de reclame bloeit een vakantieliefde op via een vertaalapp

  • Craft
  • 31 July 2017
  • Redactie Adformatie

In de zomerreclame van KPN (bureau: N=5) zie je een Nederlandse jongen die verliefd wordt op een Kroatisch meisje. Om de taalbarrière te overbruggen gebruiken ze een vertaalapp. Dat zorgt voor romantiek en grappige versprekingen.

 

De video is onderdeel van de ‘Voel je vrij’-campagne, die gaat over alle mogelijkheden die telecom biedt. De reclame wordt vanaf vandaag uitgezonden op tv. Op social media zie je onderstaande video.

Credits:
Klant: KPN, Yvette Belt-Beekman, Iris Jansen, Maureen Zijlstra
Bureau: N=5
Creatie: Thijs Bontje, Daniel te Lindert, Jantine van Dijk
Strategie: Bastiaan Weers
Account: Anouk Zink, Vanessa Smit, Gonny Pullens
RTV Producer: Lotte de Rooij
Productiemaatschappij film: BONKERS
Regisseur: Michael Wong
Producer: Jan Jinek
D.O.P.: Germain McMicking
Editor: Gert van Berckelaer
Geluid: Soundcircus, cris&jef music

Advertentie

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie