Waarom praten over ‘Millennials’ als je ze aan kunt nemen?

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Er is al veel gezegd over ‘Millennials’, oftewel Generation Y, oftewel iedereen die ruwweg tussen 1980 en 2000 is geboren. En met name over hoe je ze als merk voor je kunt winnen. Om daar meer over te weten te komen heeft RLVNT er één aangenomen. Ava Hoogenboom (18) gaat de komende maanden aan de slag als social researcher.

Jurgen Retra, Strategy director bij RLVNT: “We betrekken mensen bij alles wat we doen voor de merken waarvoor we werken. In dat kader hebben we Ava gevraagd ons mee te nemen in haar &;sociale&; wereld. De komende maanden onderzoekt zij haar generatie en interviewt ze o.a. influencers, marketeers en docenten om te begrijpen hoe zij denken over haar generatie.”

Ava Hoogenboom: “Ik heb net mijn gymnasiumdiploma gehaald en heb veel zin in de komende maanden. Er is al veel onderzoek gedaan door bedrijven met als insteek &;hoe verkoop ik mijn product of dienst aan Millennials? Ik wil het graag andersom doen; starten bij hoe wij in elkaar zitten, hoe wij ons gedragen en wat onze dromen zijn.”

Over RLVNT

RLVNT is een collectief van zo’n 40 innovatieve creatieven en mediaspecialisten. Samen verbinden ze op relevante manieren mensen met merken, door communicatie te maken waar mensen echt wat mee kunnen. Communicatie die op precies het gelegen moment komt en van meerwaarde is; informatief, vermakelijk of een combinatie van de twee.

 

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.