Actie Esprix-boek: 150 intekenaars

Honderdvijftig vakgenoten hebben het online manifest voor het uitgeven van een Esprix-boek ondertekend. Peep van der Molen, creatief directeur bij Rapp Collins en mede-initatiefnemer van de actie, is bijzonder tevreden met het resultaat.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De namen op de lijst geven volgens Van der Molen een 'fraaie doorsnede dwars door het vak heen.' In een gesprek met de initiatiefnemers heeft de stichting Esprix gezegd sympathie te hebben voor de actie. Ook is gebleken dat alle inzendingen van de afgelopen drie jaar in digitale vorm beschikbaar zijn. Rapp Collins is bereid het Esprix boek vorm te geven en Lenthe heeft aangeboden om het uit te geven.

Van der Molen vindt dat het nu aan de stichting Esprix is om te zorgen dat ook het geld voor het boek er komt.

De actie 'Waar blijft ons werk' werd vorige maand gelanceerd met een uitdeelactie van kaarten tijdens de uitreiking van de Esprix. Sinds 2001, na het wegvallen van de DMSA als organisator, verschijnt er geen Esprix-boek meer. Vooral onder jong talent in het dm-vak zou er veel behoefte bestaan aan een overzicht van 'best practices'een belangrijk instrument voor de overdacht van kennis.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie