BrandFuel Academy van start

Afgelopen week opende ‘The BrandFuel Academy’ zijn deuren als nieuw opleiding- en congresconcept op merkgebied. Oprichters zijn Leo van Sister (merkadviesbureau Merkcommissarissen), Peter Sieben (adviesbureau Be-con), Mike Dijkstra Taurel (Globrands naming specialists), en Goos Eilander (marktonderzoeksbureau Trendbox).

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

‘The BrandFuel Academy’ bestaat uit drie concepten: BrandFuel College, BrandFuel24 en BrandFuelWeek.

Het BrandFuel College start eind april en is een 15 weken durende ‘blended’ opleiding strategisch merkmanagement, waarbij ‘e-learning’ wordt gekoppeld aan workshops en praktijkdocenten.

BrandFuel24 dat plaatsvindt op 5 en 6 juni wordt gepresenteerd als een jaarlijks terugkerende ‘inspiratietour’: een letterlijk reizende congresvorm waarbij deelnemers uit de marketing en merkenbranche 24 uur worden ‘gekidnapt’ en op zo volledig kunnen bijtanken op het terrein van ‘branding’. Als sprekers zijn onder anderen uitgenodigd Lars Wallentin (Nestlé), Bianca Cawthorne (Diageo), Dan Herman (DanHerman.com), David Taylor (Brandgym) , Dae Ryun Chang (Yonsei un. Korea) en Carl Rohde.

De BrandFuel Week vindt eind oktober plaats. Het gaat om een zesdaagse leiderschap training waar professionals niet alleen worden getraind op methodologie, maar vooral ook op vaardigheden en methodieken om doelstellingen en strategie ook daadwerkelijk te kunnen realiseren in organisaties. Meer info: .

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie